Kwiatowe informacje

wtorek, 1 kwietnia 2014

Nowe wiadomości

Moi kochani!
dzisiaj nie będzie zdjęć nowych kartek. Dzisiaj chciałabym już oficjalnie poinformować Was, że zostałam przyjęta do DT Magicznej Kartki. Och i cóż, myślałam że popłynie w tym miejscu potok słów, a ja kompletnie nie wiem co napisać. Więc napiszę może tylko tyle, że ogromnie się cieszę. mam nadzieję że nadal będziecie do mnie zaglądać i komentować prace które przygotuję dla Magicznej Kartki. 
To przepiękne papiery i każdy może wybrać coś dla siebie.
Koniecznie zobaczcie też najnowszą kolekcję Wiosenny ogród i zapiszcie się na candy.

Składam serdeczne gratulacje Joasi i Karolinie :).

34 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie! I życzę powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , czekam na nowe wspaniałe prace i życzę dobrej weny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ewuś. Czekam na Twoje piękne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ewa :) Gratuluję Ci serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa Gratuluję serdecznie i cieszę się Możesz teraz prezentować swoje wspaniałe prace w Mk. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Uwielbiam Magiczną Kartkę! Wielkie gratulacje i uściski odemnie !!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo witamy serdecznie i cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu gratuluję z całego serducha i czekam na Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ogromne gratulacje i radość - jesteś, Ewa rewelacyjna w tym co robisz! Jestem przekonana, że stworzysz wspaniałe cudowność z papierami MK.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i na pewno będę śledzić Twoje poczytania nadal i tu i tak w Magicznej Kartce

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego w tworzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ewo, życząc nieustającej weny- zasypuj nas swoimi wspaniałymi projektami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O gratuluję :) Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocno spóźnione, ale szczere gratulacje :)))
    Twórz, inspiruj i zachwycaj :D

    OdpowiedzUsuń